UNDE NE GĂSIŢI: TELEORMAN ROMÂNIA
Str. Carpați nr.71-73, Roșiorii de Vede
PROGRAM FUNCŢIONARE: 08:00 - 16:00
telefon: +40 247 466 149 email: stancu_zaharia@yahoo.com
Str. Carpați nr.71-73, Roșiorii de Vede
telefon: +40 247 466 149 email: stancu_zaharia@yahoo.com
cod 2018-1-RO01-KA101-048133, perioada de implementare 2018-2020
Activităţi de conștientizare a semnelor și efectelor Bullying-ului, desfășurată de elevii Școlii Gimnaziale ”Zaharia Stancu”, în cadrul proiectului cu finanțare europeană Erasmus+ „STOP BULLYING, CONTEAZĂ FIECARE COPIL !” Cod 2018-1-RO01-KA101-048133, perioada de implementare 2018-2020 .
Elevii noștri au discutat despre semnele care anunță manifestarea comportamentelor de tip Bullying, au primit informații legate de criteriile prin care pot identifica un bully, precum și atitudinile pe care trebuie să le aibă în situația în care sunt victime ale Bullying-ului.
Raportare pt postare Activitate proiecte Erasmus Plus KA1 "Stop bullying!", activitate desfasurata la cls. VI-a B - metode de bune practici. Lucrul în echipă uneste oamenii.
- indiscipline, racism and bullying in the classroom – Limassol, Cipru
• PROF.ÎNV.PRIMAR DESCULTU ADRIANA
• PROF.ÎNV.PRIMAR TIVLEA LORETA DOINITA
• PROF.ÎNV.PRIMAR CALCAEA RALUCA
• PROF.ÎNV.PRIMAR ILIE MIHAELA
Înțelegerea dinamicii grupului;
Capacitatea lor de a modela și încuraja ascultarea activă, empatia și alfabetizarea emoțională în rândul copiilor şi adolescenților.
- Limassol, Cipru
• PROF.ÎNV.PRIMAR CRETAN DENISA
• PROF.ÎNV.PRIMAR CIRNARU ANCUTA
• PROF.BIOLOGIE STINGA LILIANA
• DIRECTOR PROF. STAVARACHE GINA
Dezvoltarea personală a cadrelor didactice ,învățând noi instrumente și tehnici și conectându-le cu alții într-un mod semnificativ;
Abilități care să le permită să-și ghideze elevii pentru a gestiona tensiunile inevitabile.
- Florența, Italia.
• PROF.RELIGIE CIRNARU EMILIAN
• PROF.INV.PRIMAR POPESCU IOANA
• PROF.LIMBA FRANCEZA TIRNICEANU CLAUDIA
• PROF.INV.PRIMAR LEONTE CAMELUTA
Abilități care să le permită să-și ghideze elevii pentru a gestiona tensiunile inevitabile, luptele relaționale și comportamentul agresiv, care pot inhiba învățarea și pot crea un mediu defavorabil în clasă;
Distingerea între conflict, diferite forme de bullying și forme alternative de agresiune care pot deveni factori ce pot submina motivația didactică, pot afecta imaginea de sine.
- Vasto, Italia.
• DIRECTOR ADJ.PROF.RADU MARIUS
• PROF.ROSIORU MIHAELA
• PROF.VOICULESCU STEFANIA
• PROF.INV.PRIMAR BUCICA RADITA
Implementarea învăţarii pe baza folosirii tehnologiei;
Insusirea de metode şi mijloace împotriva hărţuirii online a copiilor, dar şi a protejării acestora de jocurile agresive;
Intelegerea clara a ceea ce ii determină pe elevi să raspundă fenomenului de hărţuire;
Capacitatea de a spori inţelegerea şi conştientizarea de către elevi a fenomenului
http://sparknews.ro/2019/02/02/miscare-joaca-si-multa-culoare-pe-holurile-scolii-fotovideo/
http://www.didacticus.com/2020/02/ziua-internationala-pentru-nonviolenta.html?m=1
https://www.zahariastancurosiori.ro/index.php/proiecte/stop-bullying-conteaza-fiecare-copil
http://www.ziarulmara.ro/scoala-gimnaziala-zaharia-stancu-din-rosiorii-de-vede-a-obtinut-titlul-de-scoala-europeana/
Clasa a II-a A
Activități de conștientizare a efectelor luptei împotriva violenței, clasa a II-a A, P.I.P. Ioana Popescu
Activități de marcare a zilei Erasmus+
3.Rezultate aşteptate şi modele de bună practică
PROCEDURA LA NIVELUL CLASEI DE PREVENIRE A BULLIYNG-ULUI
PROCEDURA LA NIVELUL CLASEI DE PREVENIRE A BULLIYNG-ULUI
Model de interventie violenta forma usoara
Model de interventie violenta forma grava
INSTRUMENTE pentru prevenirea bullying-ului in clasa
DIRECŢII DE INTERVENŢIE ÎN CAZUL VIOLENŢEI ÎN ŞCOALĂ
Activitate extrascolara model 1
Activitate extrascolara model 2
Activitate extrascolara model 3
Activitate extrascolara model 4
Str. Carpați nr.71-73,
Roșiori de Vede, TELEORMAN,
Tel: +40 247 466 149